Strategien und Methodologien qualitativer Forschung
-
Teaching
Details
Faculty Faculty of Humanities Domain Educational Sciences Code UE-L23.00533 Languages German Type of lesson Seminar
Level Master Semester SS-2022 Schedules and rooms
Summary schedule Tuesday 10:15 - 12:00, Hebdomadaire (Spring semester)
Teaching
Responsibles - Gödl Doris
- Knoll Alexander
Teachers - Gödl Doris
- Knoll Alexander
Comments Beginn der Lehrveranstaltung: 22.02.2022
Softskills No Off field Yes BeNeFri Yes Mobility No UniPop No Auditor Yes -
Dates and rooms
Date Hour Type of lesson Place 22.02.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 01.03.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 08.03.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 15.03.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 22.03.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 29.03.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 05.04.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 12.04.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 26.04.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 03.05.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 10.05.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 17.05.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 24.05.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 31.05.2022 10:15 - 12:00 Cours RM 02, Room S-1.133 -
Assessments methods
Examen - SS-2022, Session d'été 2022
Assessments methods By rating, By success/failure Examen - SS-2022, Autumn Session 2022
Assessments methods By rating, By success/failure Examen - AS-2022, Session d'hiver 2023
Assessments methods By rating, By success/failure Examen - SS-2023, Session d'été 2023
Assessments methods By rating, By success/failure -
Assignment
Valid for the following curricula: Education / Psychology 90 [MA]
Version: SA20_MA_VP_de_v01
Pflichtmodule > Theoretische und methodische Vertiefung
Education / Psychology 90 [MA]
Version: SA20_MA_VP_de_v01_transition
Pflichtmodule > Theoretische und methodische Vertiefung > Strategien und Methodologien qualitativer Forschung
Educational Sciences 90 [MA]
Version: SA21_PA_VP_bil_v01_transition
B2 Compétences de recherche > Strategien und Methodologien qualitativer Forschung
Educational Sciences 90 [MA]
Version: SA21_PA_VP_bil_v01
B2 Compétences de recherche
Educational Sciences 90 [MA]
Version: SA14_PA_de_fr_bil_v01_transition
Tronc commun > Grundpfeiler - De > Forschungskompetenz > Strategien und Methodologien qualitativer Forschung
Educational Sciences 90 [MA]
Version: SA20_MA_VP_de_v01_transition
Grundpfeiler > Forschungskompetenz > Strategien und Methodologien qualitativer Forschung
Educational Sciences 90 [MA]
Version: SA20_MA_VP_de_v01
Grundpfeiler > Forschungskompetenz
English Language and Literature 120
Version: SA15_BA_ang_V02
Module Nine: Soft Skills
French 120
Version: SA16_BA_fr_V04
Module 8 - CTC
French and German: Bilingualism and Cultural Exchange 180
Version: SA17_BA_de_fr_V01
1.4 CTC / Softskills > CTC - Soft Skills (pour étudiant-e-s francophones)
French and German: Bilingualism and Cultural Exchange 180
Version: SA23_BA180_de_fr_V01
Softskills
German 120
Version: SA16_BA_dt_V02
Soft Skills
German 120
Version: SA23_BA_de_v01
Soft Skills
Philosophy 120
Version: SA17_BA_bi_v02
Bereichsüberegreifende und erweiternde Kompetenzen / Softskills > Soft skills 12
Philosophy 120
Version: SA20_BA_bi_v01
Bereichsüberegreifende und erweiternde Kompetenzen / Softskills > Soft skills 12
Philosophy 120
Version: SH05_BA_bi_v01
Soft skills > Soft skills 12
Philosophy 120
Version: SA17_BA_bi_v01
Bereichsüberegreifende und erweiternde Kompetenzen / Softskills > Soft skills 12
Special Education 90 [MA]
Version: SA20_MA_VP_de_v01_transition
Grundpfeiler > Modul 2 – Forschungskompetenzen > Strategien und Methodologien qualitativer ForschungProfile > Sonderpädagogik > Modul 3a – Vertiefung erziehungswissenschaftlichen Grundlagenwissens > Strategien und Methodologien qualitativer Forschung
Special Education 90 [MA]
Version: SA15_MA_VP_de_v01_transition
Optionen > Sonderpädagogik > Vertiefung erziehungswissenschaftlichen Grundlagenwissens > Strategien und Methodologien qualitativer ForschungGrundpfeiler > Forschungskompetenzen > Strategien und Methodologien qualitativer Forschung
Special Education 90 [MA]
Version: SA20_MA_VP_de_v01
Grundpfeiler > Modul 2 – ForschungskompetenzenProfile > Sonderpädagogik > Modul 3a – Vertiefung erziehungswissenschaftlichen Grundlagenwissens