Nouveaux agents sociaux artificiels : intelligences artificielles et robots sociaux
-
Teaching
Details
Faculty Faculty of Humanities Domain Psychology Code UE-L25.01818 Languages French Type of lesson Cours bloc
Level Master Semester SS-2025 Schedules and rooms
Summary schedule Friday 09:15 - 17:00, Cours bloc, RM 01, Room C-0.101 (Spring semester)
Saturday 09:15 - 17:00, Cours bloc, RM 01, Room C-0.101 (Spring semester)
Teaching
Teachers - Belletier Clément
Available seats 50 Softskills No Off field Yes BeNeFri No Mobility Yes UniPop No -
Dates and rooms
Date Hour Type of lesson Place 07.03.2025 09:15 - 17:00 Cours RM 01, Room C-0.101 08.03.2025 09:15 - 17:00 Cours RM 01, Room C-0.101 -
Assessments methods
Travail écrit - SS-2025, Session d'été 2025
Assessments methods By rating Travail écrit - SS-2025, Autumn Session 2025
Assessments methods By rating Travail écrit - AS-2025, Session d'hiver 2026
Assessments methods By rating Travail écrit - SS-2026, Session d'été 2026
Assessments methods By rating -
Assignment
Valid for the following curricula: Education / Psychology 90 [MA]
Version: SA15_MA_PA_fr_v01
Psychologie scolaire et développement [MPSD-F]
Psychology 30 [MA]
Version: SA22_MA_PS_fr_de_bil_v01
Option Clinical Child Psychology > Psychologie du développementOption Cognitive Neuroscience > Psychologie du développementOption Work & Organisational Psychology > Psychologie du développementOption Clinical Psychology & Health Psychology > 1 module à choix > Psychologie du développement
Psychology 30 [MA]
Version: SA21_MA_PS_fr_de_bil_v01
Option Clinical Child Psychology > Psychologie du développementOption Cognitive Neuroscience > Psychologie du développementOption Work & Organisational Psychology > Psychologie du développementOption Clinical Psychology & Health Psychology > 1 module à choix > Psychologie du développement
Psychology 90 [MA]
Version: SA22_MA_PA_fr_de_bil_v01
Options > Developmental & School Psychology > Psychologie du développement
Psychology 90 [MA]
Version: SA21_MA_PA_fr_de_bil_v01
Options > Developmental & School Psychology > Psychologie du développement