Introduction to Coaching: Exploring approaches for transformation and personal growth in the workplace
-
Unterricht
Details
Fakultät Philosophische Fakultät Bereich Psychologie Code UE-L25.01996 Sprachen Englisch Art der Unterrichtseinheit Blockkurs
Kursus Master Semester HS-2025 Zeitplan und Räume
Vorlesungszeiten Freitag 09:15 - 17:00, Blockkurs, RM 01, Raum C-01.109 (Herbstsemester)
Samstag 09:15 - 17:00, Blockkurs, RM 01, Raum C-01.108 (Herbstsemester)
Unterricht
-
Einzeltermine und Räume
Datum Zeit Art der Unterrichtseinheit Ort 24.10.2025 09:15 - 17:00 Kurs RM 01, Raum C-01.109 24.10.2025 09:15 - 17:00 Kurs RM 01, Raum C-0.101 24.10.2025 09:15 - 17:00 Kurs RM 02, Raum S-2.117 25.10.2025 09:15 - 17:00 Kurs RM 01, Raum C-01.108 25.10.2025 09:15 - 17:00 Kurs RM 01, Raum C-0.101 25.10.2025 09:15 - 17:00 Kurs RM 01, Raum C-01.109 -
Leistungskontrolle
Fortlaufende Evaluation - HS-2025, Wintersession 2026
Bewertungsmodus Nach Note Beschreibung Students will demonstrate their learning through a group-based podcast episode (2–3 students) reflecting on key seminar topics. Each participant is asked to additionally submit a brief individual reflection outlining their personal learning experience and contribution.
Fortlaufende Evaluation - FS-2026, Sommersession 2026
Bewertungsmodus Nach Note Beschreibung Students will demonstrate their learning through a group-based podcast episode (2–3 students) reflecting on key seminar topics. Each participant is asked to additionally submit a brief individual reflection outlining their personal learning experience and contribution.
Fortlaufende Evaluation - FS-2026, Herbstsession 2026
Bewertungsmodus Nach Note Beschreibung Students will demonstrate their learning through a group-based podcast episode (2–3 students) reflecting on key seminar topics. Each participant is asked to additionally submit a brief individual reflection outlining their personal learning experience and contribution.
Fortlaufende Evaluation - HS-2026, Wintersession 2027
Bewertungsmodus Nach Note Beschreibung Students will demonstrate their learning through a group-based podcast episode (2–3 students) reflecting on key seminar topics. Each participant is asked to additionally submit a brief individual reflection outlining their personal learning experience and contribution.
-
Zuordnung
Zählt für die folgenden Studienpläne: Arbeits- und Gesundheitspsychologie 30 [MA]
Version: SA25_MA_PS_fr_de_bil_v01
Occupational health psychology & human factors
Arbeits- und Organisationspsychologie 30 [MA]
Version: SA25_MA_PS_en_v01
Human factorsOccupational health psychology
Psychologie 30 [MA]
Version: SA22_MA_PS_fr_de_bil_v01
Option Entwicklungs- und Schulpsychologie > «Occupational Health Psychology» und «Human Factors»Option Arbeits- und Gesundheitspsychologie > Occupational Health PsychologyOption Klinische Psychologie & Gesundheitspsychologie > 1 Modul nach Wahl > «Occupational Health Psychology» und «Human Factors»Option Kognitive Neurowissenschaften > «Occupational Health Psychology» und «Human Factors»
Psychologie 30 [MA]
Version: SA18_MA_P2_fr_de_bil_v01
Spezialisierungsmodule > „Occupational Health Psychology“ und „Human Factors” (W&O A)
Psychologie 30 [MA]
Version: SA21_MA_PS_fr_de_bil_v01
Option Arbeits- und Gesundheitspsychologie > Occupational Health PsychologyOption Entwicklungs- und Schulpsychologie > «Occupational Health Psychology» und «Human Factors»Option Klinische Psychologie & Gesundheitspsychologie > 1 Modul nach Wahl > «Occupational Health Psychology» und «Human Factors»Option Kognitive Neurowissenschaften > «Occupational Health Psychology» und «Human Factors»
Psychologie 90 [MA]
Version: SA21_MA_PA_fr_de_bil_v01
Optionen > Arbeits- und Organisationspsychologie > Occupational Health Psychology
Psychologie 90 [MA]
Version: SA22_MA_PA_fr_de_bil_v01
Optionen > Arbeits- und Organisationspsychologie > Occupational Health Psychology