Normas rumantschas en la pratica scritta
-
Enseignement
Détails
Faculté Faculté des lettres et des sciences humaines Domaine Plurilinguisme et didactique des langues étrangères Code UE-L09.00496 Langues Rhéto-roman Type d'enseignement Séminaire
Cursus Bachelor Semestre(s) SP-2022 Horaires et salles
Horaire résumé Mercredi 13:15 - 15:00, Hebdomadaire (Semestre de printemps)
Enseignement
Enseignants - Caduff Renzo
- Grünert Matthias
Description Las participantas ed ils participants sa famigliariseschan cun las differentas normas da la lingua che valan, tut tenor co ch’il pledader/la pledadra sa posiziunescha sin las axas da la variaziun linguistica (geografic, social, situativ, oral/scrit). En vista da la redacziun da texts academics vegnan las participantas ed ils participants sensibilisads per las sorts da texts che stattan a disposiziun, per la tscherna dal stil e per strategias da la chapibilitad. Ultra da quai vegnan la planisaziun, la redacziun e la valitaziun da lavurs da seminari tematisadas.
Aspects grammaticals e dal stgazi da pleds vegnan tractads sin basa da las grammaticas per la scola sco era da recumandaziuns da linguistAs. Las normas prescrittas u cussegliadas en questa litteratura vegnan discutadas criticamain. Las participantas ed ils participants daventan cun quai pli conscients da las differenzas tranter las normas dal diever e las normas prescriptivas e sviluppan lur capacitad da tscherner ils meds d’expressiun adequats.
Durant il semester vegnan scrits texts pli curts. Duas emnas avant la fin dal semester inoltreschan las participantas ed ils participants in palpiri da tesas, en il qual els ston ademplir las pretensiuns dal scriver academic ch’els han emprendì durant il semester.
Las participantas ed ils participants elegian sezs la varietad rumantscha per ils exercizis da redacziun.Objectifs de formation Las participantas ed ils participants...
– san distinguer sorts da texts e tscherner ils meds d’expressiun adequats persuenter,
– san leger criticamain e trair a niz las prescripziuns e recumandaziuns per il diever dal rumantsch,
– han meglierà lur enconuschientscha dals meds disponibels sin ils nivels da l’organisaziun textuala e da la sintaxa sco era lur cumpetenza lexicala per rediger texts da caracter academic,
– enconuschan ils criteris per la redacziun e la valitaziun da lavurs da seminari.Softskills Oui Hors domaine Oui BeNeFri Oui Mobilité Oui UniPop Non Auditeur Oui -
Dates et salles
Date Heure Type d'enseignement Lieu 23.02.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 02.03.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 09.03.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 16.03.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 23.03.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 30.03.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 06.04.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 13.04.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 27.04.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 04.05.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 11.05.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 18.05.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 25.05.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 01.06.2022 13:15 - 15:00 Cours MIS 10, salle 2.01 -
Modalités d'évaluation
Evaluation continue - Hors session
Mode d'évaluation Par note, Par réussi/échec Description Evaluaziun sin basa dals pensums durant il semester e d’in palpiri da tesas ch’è dad inoltrar en l’ultima emna dal semester.
-
Affiliation
Valable pour les plans d'études suivants: Enseignement complémentaire en Lettres
Version: ens_compl_lettres
Espagnol 120
Version: SA16_BA_esp_V02
M7 - Competencias transversales (CTC)
Français 120
Version: SA16_BA_fr_V04
Module 8 - CTC
Germanistik 120
Version: SA16_BA_dt_V02
Soft Skills
Germanistique 120
Version: SA23_BA_de_v01
Soft Skills
Histoire 120
Version: SA16_BA_bi_v01
CTC > Soft skills 12
Histoire 120
Version: SA16_BA_bi_v02
CTC > Soft skills 12
Histoire de l'art 120
Version: SA14_BA_120_bi_v01
Tronc commun > Module 05 / Soft skills
Histoire de l'art 120
Version: SA14_BA_120_bi_v03
Tronc commun > Module 05 / Soft skills
Histoire de l'art 120
Version: SA14_BA_120_bi_v02
Tronc commun > Module 05 / Soft skills
Italien 120
Version: SA15_BA_ital_V02
M6 - ComplementiSoft Skills
Italien 120
Version: SA15_BA_ita_V01
Soft SkillsM6 - Complementi
Italien 120
Version: SA22_BA_120_ital_v01
M8P Softskills
Langue et littérature anglaises 120
Version: SA15_BA_ang_V02
Module Nine: Soft Skills
Lettres [Cours]
Version: Lettres_v01
Philosophie 120
Version: SA20_BA_bi_v01
CTC / Softskills > Soft skills 12
Philosophie 120
Version: SH05_BA_bi_v01
Soft skills > Soft skills 12
Philosophie 120
Version: SA17_BA_bi_v02
CTC / Softskills > Soft skills 12
Philosophie 120
Version: SA17_BA_bi_v01
CTC / Softskills > Soft skills 12
Psychologie 180
Version: SA19_BA_fr_de_bil_v02
Module 11 > M11 Soft skills
Pédagogie / Psychologie 120
Version: SA20_BA_de_v01
BP1.7-D Bereichsübergreifende Kompetenzen
Pédagogie / Psychologie 120
Version: SA14_BA_fr_v02
CTC / BP1.8-F
Pédagogie / Psychologie 120
Version: SA20_BA_bil_v01
BP1.7-B Bereichsübergreifende Kompetenzen / Compétences transversales
Rhéto-roman 30
Version: SA15_BA_rhéto_V01
Modul A: Linguistica
Rhéto-roman 30 [BA_SI]
Version: SA15_BASI_rhéto_V01
Didactica dal rom (BA_S1 30)Linguistica e litteratura I (BA_S1 30)Linguistica e litteratura II (BA_S1 30)
Rhéto-roman 50
Version: SA15_BA_rhéto_V01
Didactica dal rom
Rhéto-roman 60
Version: SA15_BA_rhéto_V01
Modul per cumpetenzas generalas ed approfundaziuns
Sciences de l'éducation 120
Version: SA20_BA_de_v01
BE1.8-D Bereichsübergreifende Kompetenzen
Sciences de l'éducation 120
Version: SA20_BA_bil_v01
Variante B > BE1.7b-B Bereichsübergreifende KompetenzenVariante A > BE1.8a-B Compétences transversales
Sciences de l'éducation 120
Version: SA14_BA_fr_v02
CTC / BS1.8-F
Slavistique 120
Version: SA15_BA_slav_V01
Module 9: Compétences transversales et complémentaires
Slavistique 120
Version: SA15_BA_slav_V02
Module 9: Compétences transversales et complémentaires
Sociologie 120
Version: SA17_BA_bil_fr_v02
Compétences transversales complémentaires
Sociologie 120
Version: SA17_BA_fr_v02
Compétences transversales complémentaires