Publié le 20.09.2020

Professor Rossi will be on sabbatical leave during the whole Fall term 2020

Professor Rossi will be on sabbatical leave during the whole Fall term 2020. As a result, his Bachelor course (Macroéconomie I) will be taught by Dr. Jonathan Massonnet, lecturer, while his Master course for the Fall term 2020 will be given in the Fall term 2022 (see the relevant Web pages for further details about these courses).

Supervision of both Bachelor and Master theses is granted for students whose work is in progress, but no new Bachelor or Master theses will be supervised during Prof. Rossi’s sabbatical leave.

Le Professeur Rossi sera en congé scientifique durant tout le semestre d’automne 2020. Par conséquent, son cours de Bachelor (Macroéconomie I) sera donné par le Dr Jonathan Massonnet, chargé de cours, tandis que son cours de Master du semestre d’automne 2020 sera donné au semestre d’automne 2022 (voyez les pages qui sont consacrées à ces cours dans ce même site Web pour plus de détails).

Le suivi des travaux de Bachelor ou Master est assuré pour les étudiant-e-s qui ont déjà entamé leur travail de diplôme, mais aucun nouveau travail de Bachelor ou de Master ne sera dirigé par le Prof. Rossi durant son congé scientifique.